AUTOpro
Generale Industrie Stiri

SsangYong a devenit în mod oficial KG Mobility. Primul model cu noua siglă va fi lansat în 2023

Producătorul sud-coreean de automobile SsangYong a confirmat prima schimbare de identitate în cei 35 de ani de existență, numindu-se acum KG Mobility. Această modificare vine la patru luni după ce compania fusese preluată de către consorțiul KG Group.

Odată cu această schimbare, asiaticii își vor intensifica planurile de a dezvolta și lansa o serie de modele electrice, vehicule autonome, precum și alte soluții tehnologice de mobilitate.

În același timp, KG Mobility se va concentra în paralel și pe conectivitate, pe conducerea autonomă și pe inteligența artificială și intenționează să pătrundă pe noi piețe.

Toate actualele modele SsangYong vor afișa noua siglă KG Mobility

KG Mobility

Marca SsangYong a traversat în ultimii trei ani o perioadă extrem de dificilă din punct de vedere financiar. Salvarea a venit în noiembrie anul trecut de la KG Group. Este vorba despre un consorțiu local înființat în 2003, care desfășoară afaceri în diferite industrii precum chimie, oțel și media și care, în acest fel, a intrat în premieră în industria auto.

Prin această tranzacție, producătorul de automobile coreean a ieșit din insolvență, iar la început de an 2023 a anunțat că își va schimba numele în KG Mobility, începând, astfel, o nouă eră. Compania a raportat o creștere de 35% a vânzărilor în 2022, până la 113.960 de vehicule, în timp ce veniturile au crescut cu 42%, la peste 2,63 miliarde de dolari.

KG Mobility

Acum, la aproximativ două săptămâni de la dezvăluirea noului SUV SsangYong Torres EVX (foto, sus), coreenii au anunțat oficial schimbarea identității în KG Mobility, precum și noul slogan al companiei: „Mergi diferit: KG Mobility”.

Schimbarea numelui, concepută pentru a reflecta afacerea de mobilitate în rapidă evoluție, a fost aprobată în cadrul unei adunări a acționarilor care a avut loc săptămâna trecută la sediul companiei din Pyeongtaek.

Astfel, modelele actuale vor fi comercializate sub același nume, dar purtând o nouă siglă. De asemenea, primul nou model care va afișa noul logo va fi tocmai SUV-ul Torres, programat să fie lansat la sfârșitul lunii martie.

La finalul acestei luni constructorul sud-coreean va prezenta 16 concepte și modele de serie noi în cadrul Salonului de Mobilitate de la Seul.

Sursa: Just Auto

Articole similare

Turcia deschide o anchetă care vizează Audi, Porsche, Volkswagen, Mercedes-Benz și BMW

Robert Stan

BMW și Mercedes-Benz promit public că nu vor scădea prețurile mașinilor

Florin Amariei

Mobilize prezintă Duo și Bento, două concepte de vehicule electrice urbane

Mihai Morcovescu